Gå til innhold

Stille her... Venter vi alle på den magiske grensen 12 uker på vei?


Alvefjeset

Anbefalte innlegg

Jeg venter iallefall!

Skal bli godt å komme over den 'kneika'!

 

Håper dere alle er i fin form, og dere som ikke er i topp form, håper virkelig formen bedrer seg fort!!!!

 

Stor klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. :)

 

Jeg venter også, men vi skal fortelle familien om babyen når min kjære kommer hjem fra jobb om to uker. Jeg mener det er viktigere å ha et nettverk som vet og kan trøste om alt skulle gå galt, enn å måtte gå å hemmeligholde en slik sorg.

 

Formen er faktisk ganske bra her, til tross for litt kvalme og vanvittig vonde pupper! Jeg bare gleder med over frøet! :D

 

Stor klem tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er ganske stille her, men det blir vel ettervert :)

 

Jeg venter også på 12 ukers grensa.. ikke fordi vi skal fortelle noe da, men fordi jeg kanskje kan føle meg litt tryggere da..

Vi kommer til å vente så lenge som mulig med å si noe til familie og venner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg ventar vel litt på at alt skal bli litt meir "ordentlig", liksom...er berre 4 veker på veg enno, eg har vore til første legetime, men skal inn att om 4 veker for GU og først då får eg med meg helsekortet for gravide. DÅ vil det nok gå litt meir opp for meg! No er det faktisk litt sånn at eg gløymer at eg er gravid, spesielt sidan symptomene har avtatt noko - kun superømme puppar framleis! Men sidan eg har syklusar på ca 21 dagar og det no er 31 dagar sidan eg hadde mensen sist så tvilar eg ikkje! :)

 

I tillegg ventar bror min og sambuaren hans born i slutten av august, og eg har ikkje lyst å "steal the glory" frå dei...og føler vel at det først er "ordentlig" når me har fortalt det til venner og familie...og det skal me venta med til bror min og dama har fått all den oppmerksomhet og glory dei fortjener! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...