Gå til innhold

tidspunkt på barnebursdag?


candyland

Anbefalte innlegg

sønnen min blir 4 år på en lørdag, og jeg kommer ikke hjem fra jobb før klokken fire. skal ha familiefeiring på søndagen, og tenkte å ha barnebursdagen lørdag klokken fem, men vet att det kommer til å bli stress! så var det ei som foreslo att jeg kunne ha barnebursdagen søndag før familieselskapet, andre som har prøvd dette med eller uten suksess? tenkte isåfall å ha barnebursdag 12 - 14 og famileselskap 16 og ut...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke orket å ha begge deler på én dag. Bursdagsbarnet blir jo ganske sliten etter barnebursdagen, og det hadde jo sikkert vært hyggeligere å ha familieselskapet når man er opplagt.

 

Kan du ikke ha barnebursdagen helgen etter eller på en vanlig ettermiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjort det sånn som du skrev her, barnebursdag først og familiebursdag etterpå. Men vi har hatt selskapene på lørdag.

Det har fungert veldig bra for vår del. Også er jeg ferdig med alt stress og mas på en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har familie så langt unna, at når de kommer så blir de liksom hele dagen til middag og full pakke.

 

Jeg skulle forresten greid familiebursdag etter jentebursdagsselskap, men ikke pokker om jeg hadde orket etter guttebursdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det blir ikke så stor feiring da:) og han vil faktisk invitere mest jenter, tenkte kun å invitere de han leker mest sammen med da vi ikke har så stor plass, bli vel sikkert 2 gutter og 3-4 jenter:) all familie bor i nærheten her, og pleier ofte å bli sittende en stund etter att barna har lagt seg. de er supersnille å hjelper til å rydde også, så etter endt familieselskap er huset alltid ferdig rydda når siste gjestene går:) tror det blir mindre stress for meg å ha begge selskapene på samme dag, lurte egentlig mer på om noen foreldre syns det var litt tidlig å sende ungene i bursdag søndag kl tolv liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under de forutsetningene hadde jeg glatt hatt begge selskapene på en dag. Litt mer stress hos oss, for vi må liksom lage full middag til hele storfamilien osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kl 12 er helt greit:) ungene går jo bare å venter alikevel...

Vi bruker altid å ha familien etter barnebursdagen for da slipper jeg å bake til 2 dager, har en kake til fam selskapet utenom rester fra barne bursdagen, familien syntes dette er helt greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...