Gå til innhold

Gravid ?? eller bare rar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

slutta på pilla for 2 mnd siden . hadde mensen 22 juli. hadde sex 3 dager før eggløsning , men ikke under eggløsning fordi jeg var forkjøla.

den i går var jeg på fylla , eller prøvde kan du si , etter 3 øl, 0,33 boks.

blei jeg ordentlig uggen og greide ikke drikke mer , det smakte egentlig bare vondt..

og nå er det jo "dagen der på " og jeg føler meg skikkelig uggen , og mat smaker rart. sist jeg var gravid så var jeg kjeeeempe dårlig fra dag en .

noenn meninger ??

noen som har hatt no graviditeter som var veeeldig forskjellig i begynnelsen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nr 2 og er i uke 24 nå. Hele svangerskapet mitt så langt er noe helt annet enn det det var forrige gang :S Forrige gang slet jeg med kvalme, bekkenløsning, utmattet/sliten konstant m.m. Denne gangen er alt som det pleier og var før svangerskapet bortsett fra en mage som begynner å komme frem egentlig. Ømme bryster har jeg hatt begge ganger men de er ikke så ille nå som de var forrige gang de heller.

Når det er sagt vil jeg si at kroppen din vil si fra hvis du drikker når unnfangelsen har begynt å tre i kraft for å si det sånn... Og hvis det ikke er så veldig lenge siden siste syklus skulle vært i boks ville je gventa de 1-2-3 ukene og sett ann ting om de var som de pleier eller ikke før jeg tok en test. tar du en test og det er for tidlig får du jo feil svar likevel :P

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...