Gå til innhold

KiddyGuard trappegrind? Noen med erfaring?


NormaJean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har den og er godt fornøyde.. Tar litt tid å bli flink på å åpne den, knotet litt i begynnelsen, men med trening går det helt fint. Genialt at man får full bredde i trappa, med mange av de andre får man jo en liten "dør" man må gå gjennom som er nokså smal. Koster litt mer enn vanlige trappegrinder men det er det verdt synes vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med lille M + st. hans gutten. Det tar tid å bli vant til systemet; jeg brukte flere måneder faktisk, mannen må fortsatt bruke begge hendene og jentungen på 9 år har ingen anelse hvordan åpne den, noe som jeg synes er genialt.

 

Jeg valgte den fordi vi trengte en grind en plass der vi ikke kunne ha noe stående hele tiden, og heller ikke kunne den type som vipper fram og tilbake. Jeg synes egentlig den er veldig dyr, og kunne vi brukt noe annet, så hadde jeg spart pengene og gjort det. Vi hadde faktisk en IKEA grine liggende på loftet, men som sagt, den passet ikke akkurat der vi trengte grinden. Og dermed var det bare å betale de 900 kr det kostet. Mitt tips om du absolutt skal ha denne type grind, er å lette på finn; jeg fant en brukt en til 600 kroner en liten stund etter at vi kjøpte vår.

 

Til å svare spm ditt, det var et bra kjøp pga plassen vi trengte den, men du verden så dyrt kjøp. Skulle ønske noe annet hadde passet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding!

Ja, ganske dyre saker, men tror dette passer oss best!

Har sett på finn, ingenting tilgjengelig akkurat nå!

Lurer litt på å få kjøpt fra enten UK eller USA, har familie og venner der! Har ikke kjempehast, eldstemann er snart 2 år og er en proff i trapper, lillebror er bare 3 mnd så har litt tid på meg!

Men vi trenger 3 stk, så blir litt pæng detta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...