Jippiajajee Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Har egentlig hatt dårlig matlyst hele svangerskapet.. men nå de siste tre ukene (termin om 2 uker) har jeg hatt en voldsom matlyst! Er dette kroppen sin måte å lagre energi på til fødsel tro?? Er det flere som har det sånn? Eller er det bare meg?? Sulten hele tiden jeg nå jo!!
Jippiajajee Skrevet 15. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2010 uff da... har fått til en skikkelig bab overskrift jo:S beklager skrivefeilen... Det skulle jo være de siste ukeNE før fødsel!;O)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Jeg syns faktisk det er motsatt her! hehe. Hatt en enorm matlyst fra uke 21 da kvalmen og spyinga ga seg, mens nå som jeg har termin om 4 dager har jeg en ganske knapp matlyst. Ikke orker jeg mye av gangen heller.
iok med sønn <3 Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 jeg er mer sulten nå ja. Så i samme situasjon.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Jeg eter som en hest! Er 37 + 6 i dag og merker at jeg får mer og mer matlyst. Hiver innpå, spesielt med KJØTT. OG godteri. Og i det hele tatt det som kommer min vei... Jeg er stappmett men leter hele tiden etter noe å spise...
Sesilia Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Jeg har spist dårlig hele tida, så jeg håper det inntreffer Har 5 uker igjen... Men kommer nok uansett til å prøve å spise ektra bra og mer enn nok, har nok spist litt vel lite frem til nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå