Gå til innhold

Jeg synes faktisk talt legen min er utrolig frekk:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var til legen på fredag for noe, da kommenterte legen at jeg biter negler! Han sa at det var mennesker med lav vilje og liten selvtillit som bet negler:(

 

Dessuten så kunne han fortelle at mannfolk så på damer som biter negler som svake mennesker!

 

Jaja tenkte jeg, har forsøkt flere ganger og kutte ut denne neglebitingen, men regner med det er like ille som og slutte og røyke??

 

Uansett har vel ikke legen min noe med hva jeg gjør med neglene mine? Hva skulle han sagt om jeg pilla meg i nesen og spiste innholdet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme sa fastlegen til ei venninne av meg. Kanskje samme lege;) Men jeg mener han har helt rett. Noe så ufyselig som å spise negler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med legen din og mener at du heller bør ta tak i deg selv enn å gå i forsvar. Neglebiting er en motbydelig uvane, enda eklere enn å røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville nok sette en støkk i deg, et dytt i baken for å prøve slutte igjen.

 

Det er virkelig ikke noe pent med nedbitte negler, og det er direkte uhygienisk å bite på neglene hele tiden. Uansett hvor ofte du vasker hendene er det en bakteriebombe under neglene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener når Hi var hos legen for andre ting og ikke tok opp dette selv så er det rett utidig av legen og begynne og snakke om hennes nedbitte negler, det er hennes problem og ingen andres.

 

I min verden så gjør man ikke sånt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrep er det beste forsvar!

 

Synes det er helt på sin plass at leger tar opp denne ufyselige uvanen med sine pasienter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins leger som biter negler, som piller seg i nesen og som klør seg i rompa.