Gå til innhold

Forvirret! Duo eller kombivogn????


Hoppsideisi :)

Anbefalte innlegg

Synes det er en jungel av vogner og barneseter... Hva er egentlig forskjellen på duo og kombivogn? Eller er det bare meg som ikke skjønner noe?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kombivogn: da er det både sportsvogn og dypvogn i ett. bagen er løs og sitter oppå sportsdelen. jeg har en slik. men man må passe litt på for bagene i kombivogner er relativt små og passer ikke til alt. tenker sånn i forhold til årstid o.l. det var ikke plass til min baby og stor vinterpose i bagen så vi tok den vekk og gikk over til sportsdel da han var bare 4mnd. men veldig genial iom at vi bare kunne løfte bagen ut av vogna når vi skulle inn og ikke løfte av hele overstellet.

 

duovogn: dypvogn med separat sportsdel. bagoverstellet tas av og en sportsdel monteres. ingenting minus med douvogner annen enn at hele overstellet må klikkes av når bagen skal inn og vogna veier gjerne litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et oppklarende svar ;) Har termin i januar, så da blir det sikkert vanskelig med softbag kombinert med vinterpose.... hm... sikkert litt travelt og måtte dra inn hele delen. jaja pluss og minus med alt ;)

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt oktober barn, valgte Simo kombi, og har aldri hatt problem med plassen, har brukt enten voksi pose eller stor skinnpose!

Simo er vel av de større bagene, altså lengde, bredde!

Vært superfornøyd, og skal bruke den nå også, barn nr. 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har åsså simo kombi. :) Storfornøyd. Brukte bæggen længe i forhold til andre me duovogne. Kommer sånn ann på kordan vogn man har. Å æ hadde ikkje nån småe unga. Bægge va 4 kg å lang for aldern heile veien så.. :) Gå for den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ikke lette med så mange vogner nei. Har snusa en del på Emmaljunga Nitro, utrolig tøff og praktisk vogn. Vil helst ha med bevegelige hjul forran, så jeg slipper bikke vogna hver gang jeg skal snu etc. Noen med erfaringer med den vogna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...