Gå til innhold

Hvor ofte tenker dere på sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er egentlig et spørsmål til andre jenter og grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler meg veldig unormal. Jeg går for tiden rundt og tenker på sex 4-5 ganger i timen og holder på å bli sprø her.

Det har gått veldig fint lenge og hadde klart å legge de værste lystene bak meg i et par år nå, er singel så da var det best slik, men så skjedde det noe i ferien som gjorde at alt bare kom tilbake, så nå går jeg stort sett rundt å fantaserer om sex hele tiden. Det høres kanskje komisk ut men det er ganske så slitsomt når man forsatt er singel, joda har vurdert forhold, men ikke for en hver pris jeg vil ha et forhold hvor det sier pang ellers så kan det bare være.

Vet det er de som også har elskere men sex kun 1-2 ganger i uken ville bare gjøre det verre tro meg. Jeg skal nok klare å komme over dette igjen også til slutt men i mellomtiden lurer jeg på hvor unormal jeg egentlig er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Sorry for at jeg er en gutt og at sp. ditt var til jente, men jeg er en gutt og sliter med å snakke med noen som har samme problem som meg. Det var "godt" å lese at det finnes jenter som tenker på sex like mye som meg.

Sorry som sagt, men jeg kan tenke meg hvordan du har det.

Sex er godt og det er helt normal å tenke på det 24 timer. Jeg mener at 1 gang i timen hadde vært det beste :-)

Jeg er stolt av å si det..

Skrevet

He he det er greit du e tilgitt, regner med at det var deg jeg svarte et par ganger i tråden under her. Jeg kan si en ting da: jeg i min situasjon...singel og greier så blir jeg irritert når jeg hører om jenter som ikke vil ha sex, og i etterkant klager de over et eventuelt sidesprang.

Jeg har merket meg en ting da og det er at når jeg sover så ser det ut som jeg nå får sove i fred uten altfor mange frustrerte drømmer så jeg får sove meg gjennom noen mnd.

Skrevet

Takk :-)

Det er vondt å vil ha et normalt sexliv ( når og hvor som heslt..), men ikke er sammen med en som ikke forstår dette. Det går på selvtillitten løs. Jeg orker ikke å krangle hver kveld, så jeg legger meg k.. og frustrert nesten hverkveld og når jeg får noe en skjeldent gang så må jeg ikke si noe om hvordan jeg vil ha det. Da kommer det...du blir aldri fornøyd, er ikke dette bra nok....kom la oss bli ferdig.

Og tilslutt er valget ikke så vanskelig. Skal jeg få litt kos i natt eller skal jeg si nei og må vente 10-12 dager til neste tilbud.

Dette er tungt og vanskelig å snakke om. Særlig når jeg følte at det er bare meg som har det sånnt.

Skrevet

hehe nei det er nok ikke bare deg, jeg har faktisk endt opp med å gjøre det slutt en gang på grunn av for lite sex, det ble så omstendlig for han, det ble som en jobb siden han ville dusje og greier først. Da var det ikke barn involvert så det var ikke så vanskelig å gjøre det slutt og jeg vet nå helt sikkert at det ville ha endt før eller siden den veien uansett.

Så siden det kun er en gutt som svarer her så kan jeg jo kanskje spørre deg om noe i tilbake. På hvilken date i rekken kan man ta opp noe slikt? Eller kan man ikke ta det der opp i det hele tatt før det er gått for langt? Nå går jeg ut i fra at de fleste menn her enten vil skryte på seg eller av seg for å kunne gi meg et "rett" svar men noen av de er det mulig å gjennomskue. Kanskje man egentlig bør ta det opp før man treffes i det hele tatt om man møtes på en nettside? Eller er det for "billig"? står det da 24-open i panna mi? Det er nok ikke alle jeg tenner på så jeg gidder ikke å gå til sengs med noen bare for sex heller, og jeg bor alene så jeg kan jo forsatt fikse mye av jobben selv uten å bli oppdaget.

Skrevet

Hei igjen

Jeg må si det med en gang..jeg har ingen grunn til å skryte!! dette er det som gjor det vanskelig. en kan ikke bare prate om venner om at dame ikke liker sex og at en vil ha mere sex en alle rundt seg.

Dette er privat sak og utrolig vanskelig å snakke om. Jeg har ikke sagt at dette er en lett tema for meg og henne å snakke om! det ender som ofte med en krangel når vi tar opp dette.

Hvis vi er ute og spiser eller vært på kino, eller gjort noe morsomt så får jeg enda større forhåpning med at det blir noe når vi kommer hjem, men nei da.....og dette slår aldri feil.

Sorry hvis jeg har fornærmet deg, jeg vil bare snakke om dette for å få ut furstresjon og ikke for å gå til sengs med noen.

Det som er vondt er at det er vanskelig å være åpen ærlig mot folk flest, men en chatt kan en være det.

Jeg har gode venner som hører på meg av og til, men det kansje jeg har fått det samme svaret av de. Livet er for kort til å ha det slik ble jeg å si det til meg sel. NB jeg har gått fra damer før pga dett, men nå er jeg ikke 20 år igjen og har mistett alt håp om noe bedre. De fleste damene er topp i de første mnd, men jeg tror at dette meg å ha lyst på mye sex er gutte ting.

Skrevet

ta det med ro, jeg ble ikke fornærmet, men jeg tror du missforsto. La oss si jeg treffer en på en eller annen dateside på nettet, når er det greit å spørre han om hans sexlyst?

Skrevet

Ok :-)

Vet ikke, men jeg ville spurt ganske tidelig for å ikke bomme igjen.

Det er utrolig vanskelig, de fleste liker ikke direkte personlige spørsmål, men du må bare spør han for å ikke bli skuffet igjen.

Sorry har ikke svar for dette!! Det burde ikke vært vanskelig, men en tør ikke være så ærlig og spør....sex skulle ikke vært så vanskelig å snakke om, det er mest naturlige tingen i verden.

NB! Kanskje etter første gangen en har hatt sex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...