Gå til innhold

Hvordan blir dere vekket av deres søte små? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel står eldste å pirker meg i ansiktet med en finger mens hun lurer på om hun kan ta opp lillebror på 2 år (som kanskje enda sover)

Hvis lillebror våkner først så hører jeg prating fra rommet hans og han er som regel blid som en sol på morningen :)

Skrevet

Av ett par sprellende småføtter i ansiktet, ev. små fingre fulle av spytt! Hun er seks mnd. <3

Skrevet

Hører noen pludrelyder fra senga hennes, som står i samme rom som min seng. Men i dag forsov hun seg, så da våknet jeg faktisk før henne og lå bare å dro meg;)

Skrevet

Av en ettåring som står i senga ved siden av meg og hyler og skriker. Ikke akkurat den kosligste tiden på dagen....

Skrevet

normalt sett av ei solstråle på 2,5 som står og sier god morgen med go'klemmen i bakhånd ved sengekanten vår et sted mellom halv 7 og halv 8 :)

Skrevet

Med en unge som sitter skrevs over ansiktet mitt med en tissetung bleie og sier : Go mojgen - Med verdens søteste smil :)

Skrevet

Jeg våkner av at snuppa på 8 mnd ligger å skravler for seg selv i senga si <3

Så kommer guttungen på 2 og legger seg i senga vår og koser litt før vi står opp :)

Skrevet

Våkner av minstemann på 3 år som roper: Nå er det morgen, vil spille supermario på tven!

Skrevet

Nå i sommerferien; de lister seg inn og spør..."Mamma... kan vi få is?" (skolebarn)

I hverdagene - jeg vekker dem. Hvisker frem, på tide å stå opp, du skal på skolen i dag.

Skrevet

Våkner av at gutten vår på snart 3 år SKRIKER av full hals: "Mamma!" eller "pappa!" helt til en av oss klarer å rive seg ut av drømmeland for å gå inn på rommet hans. Da sier han enten "jeg skal fortelle deg noe" med en alvorlig mine, og forteller om hva han har drømt, eller "jeg vil ha frokost!".

Skrevet

Så heldige dere er, som blir vekket på den gode måten :)

Hilsen hun med 1åring som skriker og hyler om morgenen.

Skrevet

Har ei tulla på 1 år, som vekker meg på alle måter. Med et smil, tulling, snakking og gråting. VELDIG sjelden en dag etter halv syv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...