Gå til innhold

noen som har hatt fødsel som startet med blødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et par småblødninger i dag. Er en uke over termin så håper det kan bety noe...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første fødselen min startet med en rie og blødning da jeg gikk på toalettet for å sjekke..:) Så lykke til!

Gjest poäng *fødeklar* :o)
Skrevet

Ikke jeg, tydeligvis, for de siste dagene har jeg hatt brunlig utflod og en liten blødning, men fortsatt ingen rier. Vonde kynnere, javisst, men rier? Nope.

Har opplevd blødning i forbindelse med fødsel, men da var slimproppen gått og riene kommet, så det var liksom allerede i gang...;)

Men uansett, småblødninger tyder jo på at det skjer ting med livmormunnen, så det gir jo håp om noe mer! Håper du føder nå, en uke over er mer enn nok!

Skrevet

Her gikk slimproppen i går morges og etter det har det vært masse slim og friskt blod. men ingenting har skjedd enda... får vente i spenning.

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Erfaring og erfaring, jeg fikk en ganske stor blødning i uke 32+2, da var det fødselen som hadde startet, de fikk stoppet det heldigvis, men det var visst tegningsblødning jeg hadde hatt.

Får jeg det igjen når fødselen starter da? Eller har jeg "brukt" den opp?? hehe, ja, teit spm, men jeg spør fordet :P Er 37+4 i dag, så har klart å knipe igjen leeenge nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...