Gå til innhold

kan jeg ha bunadsølv i håndbagasjen når jeg skal fly til utlandet???


Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

skal i bryllup og tenkte å ha med budnaden min, lurer derfor på om jeg kan ha søljene i håndbagasjen( siden det er nål på dem),???? noen som vet???

 

ha en god søndag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Dette kan jeg svare på, fordi jeg jobber med reiseforsikring. Ja smykker, penger og alt av verdisaker gjelder også mob, kamera osv skal ALLTID oppbevares i håndbagasjen. Grunnen er at i innsjekket bagasje blir mye av dette stjålet nettopp fordi kofferten inneholder slike ting. Forsikringsselskapet vil da avkorte din erstatning med 100 prosent nettopp på grunn av dette. God reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det kommer helt an på hvem du møter på i sikkerhetskontrollen, mor mi ble fratatt heklenåla ene gangen hun var ute å fløy og gangen etter fikk hun beholde broderisaksa hun hadde glemt å ta ut så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-) jeg vet at forsikringsmessig er det anbefalt å ha det som er verdifullt i håndbagsjen :-) jeg tenkte mere på i forhold til sikkeretskontrollen, og at det er nål på sjøljene, det er litt treigt å bli fra tatt dem i sikkerhetskontrollen da...... søljer til 4000-5000 kroner.....ingen som vet helt sikkert????mmmm kanskje best å ringe Gardemoen.....og flyplassen til der vi skal....mmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...