Gå til innhold

Har fått dato for brystreduksjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele erfaringer, eller råd og tips til meg?

Har fått en del informasjon og søkt endel på nett, men har ikke snakket med noen som har tatt det.

Skjønner at smerte er individuelt, men hvor vondt var det etterpå, hvor store/små ble brystene? Mister man følelsen i brystvortene, er dere fornøyd med dem etterpå? Når kan man trene igjen?

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Dette tok jeg for snart 8 år siden. Har ikke full følighet i brystene og liker ikke å bli tatt på brystvortene da det kjennes ekkelt ut. Jeg har ganske høy smerteterskel så brukte kun smertestillende i 1.5 dager. Fikk ikke lov til å løfte armene mer enn å holde de rett ut fra kroppen en god stund og måtte sove m BH i 3-4 mnd.

Jeg kunne ønske de faktisk tok mer vekk av bystene...men men. Så er sånn passe fornøyd. Har aldri vært en som liker å sprade rundt toppløs så bryr meg egentlig mindre om puppa og heller aldri likt at noen tar på dem heller. Er lissom bare noe som er der for min del.

Det om du kommer til å miste førlighet i brrystene el brystvortenee er vanskelig å si. det er så forskjell fra dame til dame. Jeg har stort sett følelse over alt, er bare noen steder her og der et ikke er følelse. Du kan få problemer m amming om du ikke er ferdig med det. jeg får ut melk, men kom ikke så mye. Så spent når neste kommer om det går bedre da.

Ønsker deg i alle fall lykke til. Dette går så bra atte. Var ut og inn samme dag jeg i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...