Snuppa! Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Fikk mensen igjen for 2 mnd siden, begynte på p pillen, hadde opphold etter 1 mnd og venter på mensen enda! Så nå begynner jeg å få skikkelig panikk ang ny graviditet. Noen som kan trøste med at mensen kan være ustabil etter fødsel?
Gulosten™ Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Som alt annet, JA, den kan være fryktelig ustabil etterpå Så det bare på meg selv, med Soff fikk jeg ikke mensen før jeg var ferdig med å amme henne etter 9 mnd, og nå fikk jeg etter 4. Selvom jeg ammet. Det tok 2 mnd før den kom igjen. Det beste er jo å ta en test da, hvis du lurer, da slapper man ofte av etterpå og mensen kommer når den kommer.
Snuppa! Skrevet 15. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2010 Takk, ååå, håper det er sånn som du Har egentlig tatt det med ro, men våkna kl 5 i natt og var kvalm, kjente bare panikken bre seg ( Men er ikke kvalm nå, så skal nyte dagen med mine kjære og ta en test i morgen, håper inderlig den er negativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå