Gå til innhold

Tusenfryd med 3 åring, ta med vogn?


solita 06

Anbefalte innlegg

Vi skal på Tusenfryd for første gang i dag, sønnen mine tre og et halvt.

Mange synes sikkert han er alt for stor for vogn, men er det slik som i Dyreparken? Litt avstander og masse tråkking?

 

Er det mye han kan gjøre der? Han er lang, men ikke 110 cm enda.

 

Vurderer vogn for hyggeligst mulig dag, da kan haneventuelt sitte litt innimellom, kan ha skift, niste m.m under vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat som Dyreparken nei. Vi hadde med en liten paraplytrille til Soffen da hun var 3 1/2, men det er ikke nødvendig. Dessuten har de sånne traller der som man putter en tier på, du kan ha med sekk og bytte på å ha guttungen og sekken i den :)

 

Det er ganske mye mindre enn Dyreparken, men det blir gjerne litt tråkking allikevel. Men, mange steder å sette seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde meg vogn til 3 åringen og syns det var veldig greit. Da vet vi hvor vi har henne, ellers er hun ganske aktiv og løper avgårde.

De blir også ganske slitne etter noen timer i parken selv om ikke det er kjempe store avstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig stor forskjell på 2 1/2 og 3 1/2 :)

 

Vi trengte ikke å bruke trilla da Soff var 3 1/2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei på tre år og vi har ikke hatt vogn til henne på et år.. Hadde med trille i fjor da vi gikk i parker, men i år har det ikke vært aktuelt. (Regner ikke med hun ville ha sittet i vogna heller da hun føler seg for stor for den)

 

Dere legger jo opp tempoet etter ungene, og de har stort sett mer utholdenhet enn de voksne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke fortelle meg at det er stor forskjell på en 2,5åring og en 3,5 åring. Det er 1 års forskjell, er det ikke? Vi hadde fortsattt vogn da eldste var 3,5år. Jeg vet at det er hårreisende, men sånn er det. Så ikke uttal deg som du er en ekspert på alle unger, for det er du ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle :-)

 

Vi dro uten vogn, og det gikk veldig fint! Jeg tok bare med mat og et skift i en ryggsekk, ikke no stress. Gikk ikke hele parken rundt heller, ble mange inntrykk for en liten tass! Så vi ble ikke så lenge, han var sliten og sutrete ganske fort, tok tre bussen hjem.

Der sovnet han etter 1 minutt :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...