Gå til innhold

Tips i natten.. Var innom Princess i dag-Fekk 30 % på alt barneutstyr!


ingridmarie

Anbefalte innlegg

Hadde bare tenkt meg innom på Princess som snarest for å kjøpe disse vaskeklutene med farget kant, etter at jeg hadde vert på bomtur til Sparkjøp etter dem. Har hatt innkjøp av kluter og flanellsbleier på Sparkjøp til nr 1 og 2, men nå var det kun gasskluter med gul kant å få der.. Vil gjerne ha dem med ulike farger, slik at jeg har en farge til ansiktsvask, en farge til gulpekluter og andre til rumpestell..Ble tipset om Princess, og der hadde de både kluter og alt annet baby/barneutstyr til 30 %! Så da ble det både helseteppe, dyne til vogna, kluter, dyne og putetrekk og Fantorangen-kosedyr til vesla :) Kjempefornøyd!

 

Godt med alt som er i hus-begynner å få for meg at jeg ikke lenger har allverdens tid på meg , og vet av erfaring at det meste blir mer krevende å få gjort med nyfødt i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike tilbud pleier jo å være mandag til lørdag...

Å komme med slik informasjon natt til søndag tror jeg hjelper lite da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og avogtil varer de lenger enn bare 1 uke, så da er det ikke så dumt å si ifra ;)

 

Dette tilbudet gjelder nemlig tilogmed 21.08.10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja jeg var faktisk innom Princess jeg også i går. Ganske tilfeldig. kjøpte noen pakker med kluter med farget kant samt 3 pakning med gulpekluter. Kjempe billig ;) Mye penger å spare på sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...