Gå til innhold

Jeg er ung, men jeg merker jeg er blitt mor fordi...


stearin

Anbefalte innlegg

- Jeg blir irritert på disse ungdommene som dunker masse HØY musikk rett utenfor huset når jeg og jenta mi prøver å sove

- Kan ikke tenke meg å dra ut å råne i en bil fullstappet med mindreårige og meget høy musikk hvor man ikke hører teksten, bare dunkingen

 

Ja.. Flere grunner kommer jeg ikke på akkurat nå. Men synes det er sunt å føle det slik siden jeg har en liten å ta vare på. Savner ikke å kjøre fram og tilbake med bil, dunke musikk og se "kul" ut.

 

Og ja.. Jeg er forresten 18 år! Hihi:)

 

Og nå er jeg forresten våken pga. dunkingen.. Hmf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det ikke bare er jeg som irriterer meg over andres festligheter , hehe.

Hilsen mor på 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også en ung mor, men kan ikke si jeg irriterer meg over om naboen tar seg en fest eller klipper gresset sent på kvelden på en søndag... Tror det er viktig å ikke bli helt hysterisk på sånne ting. Sier ikke at du (hi) er det, men ser jo til stadighet sånne innlegg her inne, hvor folk irriterer seg over de som holder på ute med feks gressklipperen etter kl 19.00 osv... Når det kommer til å kjøre frem og tilbake med høy musikk på, så har jeg aldri sett poenget med det hehe, skammer meg litt på unge gutters vegne, når jeg ser noen som kjører fort med technomusikk på full guffe, gjerne tatt ned vinduene sånn at flest mulig skal høre dem:-) kniiis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der kan jeg si meg enig:) Nei, for min del gjør det egentlig ingenting om de dunker musikk i bil i boligfelt en gang i blandt, men synes det skjer nesten for ofte. Men så var det ikke lenge siden jeg også satt i de bilene.. Haha:D Nå synes jeg også de ser litt teit ut der dem har armen på vinduskarmen enda og dunker unødvendig høyt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg 40, men har alltid irritert meg over det du sier - så kanskje ikke alder har noe å si, men modenhet! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...