Gå til innhold

Ketolysekuren. Kan noen se hit, og hjelpe meg? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting.. Kan dere fortelle meg hvordan jeg følger denne kuren, og deres erfaringer ( vektnedgang, vektoppgang etter fullført kur ), hvor lenge man går på den, hva man spiser, absolutt ikke spiser, om det er dyrt, osv.. Veier 95 kg, vil ned til hvertfall 70.. Har prøvd å lese meg opp på ketolyse.no, men synes det er så rotete, så skjønner ingenting.. :)

 

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spis:

rent kjøtt (kjøtt deig,koteletter ,fileer osv)¨

kylling

fisk

rømme

fløte

olje

smør

majones

grønnsaker

salat (minus mais)

advokado

ost

bacon gull

pepsi max(brus uten sukker)

 

 

IKKE spise:

brød

mel

ris

pasta

sukker

osv

 

du skal spise 15 kh i døgnet det er veldig lett når du har klart og kartlegge hvor mye kh det er i mat gå på butikken og sjekk litt ut og meld deg inn i forum lavkarbo.no der kan du få masse tips gratis

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mine ♥ ♥ ♥

Først og fremst,regel nr1:LES BOKA!!!Om du skal lykkes-så-følg.boka.slavisk!Det går ikke ann å bare være"litt"på kuren,da går du heller opp i vekt.

 

Dette er en fantastisk kur,som legene begynner å få opp øynene sine for.Har du mer enn 15kg overvekt(over 30bmi),så er denne kuren perfekt for deg.Eneste rådene jeg kan gi deg er les les les!Om du ikke har råd til å kjøpe boka,lån den på biblioteket.Kjøp alle tablettene som er i serien og ketosestixene:)lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...