Gå til innhold

Jeg tror barnet mitt har væske i mellomøret.. Kan noen se hit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun er nå 8 mnd ( 7 mnd korrigert ), og hadde en periode for litt over 1 mnd siden der hun var forkjølt. Mens hun var forkjølt, så sovnet hun greit på egenhånd, men i tiden etter, har alt vært ett rent h*******... Sovner ikke selv, hverken på kvelden, eller dagtid, jeg må stå ved siden av henne, og være klar med vatn, og melk i flaske, for det skal hun ha 20 ganger før hun sovner, enten hun har spist rett før eller ikke.. Selv om hun er stuptrøtt, og jeg legger henne rett ned i sengen, så skriker hun.. Legger jeg henne høgt, så går det greit.. Tar jeg henne over i sengen min, og ammer ( slik at hun ligger på siden ), går det greit.. Halve dagen går hun bare å river seg i øret, og stikker en finger eller to inn i. Har også vært litt mer grinete.. Hva tror dere? Væske i mellomøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så veldig vanlig at en baby stikker en finger i øret uten at det er noe som palges. Det er tydeligvis noe som plager henne. Hvorfor sjekker du det ikke ut, du har allerede en mistanke, følg den. Er det det som plager henne, så skal ikke mye til for å fått gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når baby stikker finger i øret tyder det mest trolig på ørebetennelse..

Ta deg en tur til legen.

Ørebetennelse hos barn kan ofte være vanskelig å oppdage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...