Gå til innhold

inspirert av menn og husarbeidtråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at ei nevnte at hun ikke lar mannen sin ikke får lov til å støvsuge. Kom til å tenke på eksen min som jeg en dag tvang til å støvsuge pga min mor skulle komme på besøk og jeg hadde skadet foten min sånn at jeg ikke kunne gå. Så han skrur på støvsugeren etter en time med mas og SETTER seg midt på stuegulvet og støvsuger litt her og litt der...

Noen andre håpløse tilfeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Kanskje ikke like ille, men samboern min kunne godt vaske hele leiligheten med tørkepapir og vann hvis vi hadde hatt nok tørkeruller.

"Hæ? Hva er vitsen med klut a? Funker jo like bra med tørkepapir?"

Garantert bare for å få meg til å tro at han ikke skjønner det, men han får fortsette til han får papirkrampe i henda..

Skrevet

nå er min samboer sånn noelunde flink til å hjelpe til da, men vi har nok helt forskjellige meninger om når det er ryddigt og reint. Et eksempel på dette er når han støvsuger ja. Da støvsuger han rundt alle ting som står på gulvet, slik at når ungene drar frem lekekassene sine eller flytter på lenestolene sine, blir det veeeldig tydelig hvor skittent det var før han støvsugde... Nå pleier jeg å "gjøre klart" til han skal støvsuge, dvs flytte ting til sides, hive dukkevogna til vesla opp i sofaen osv slik at han må flytte på minst mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...