Gå til innhold

Er det noen feil med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en dame som ikke er så glad i sex, mens jeg vil ha sex 24 timer og er veldig leken...

Er det noe feil med meg? er ikke fleste gutter sånn!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok normal. Kanskje du heller burde finne ut hvorfor dama di ikke er så glad i sex?

Jeg kan tenke meg at det gjerne er fordi du maser veldig om det. Ond sirkel! Jo mer mas, jo mindre lyst.

Skrevet

For det første, nei de fleste gutter er ikke sånn når det kommer til stykket. Jeg er jente og er mer som deg, men jeg sliter med å finne en som vil ha like mye sex som jeg vil, har selv begynt å tenke slike tanker som deg at det må være noe feil med meg.

Når det er sagt så kan det nok stemme slik som han eller hun over her sier at det ikke lønner seg å mase. Prøv å "spill" litt kostbar et par kvelder, gi henne litt massasje og snu deg over og sov etterpå. Er det noe hun er sliten av? Kan du ta noen av hennes oppgaver? Gi henne litt tid til å ta initsjativ så kanskje det kommer seg, la henne føle seg sexy uten at det må ende med sex osv.

Skrevet

Jeg har tenkt og gjort alt dette, men det hjelper ikke mere enn noen dager så er det nei.

Hun sier selv at jeg er utrolig flik til å hjelpe med alt hjemme. Det kan gå mange dager før jeg maser. Vi har vært sammen mange år og etter de første 2-3 åre så ble ting endret.

Jeg får tanker om at jeg må finne noen å snakke med om dette eller noen som har det som meg (jente). Det er utrolig slitsom å ha det sånn.

det burde ikke være så vanskelig å ha sex litt mere enn 2 ganger i mnd.

Skrevet

det er helt normalt trur det gjelder både menn og kvinner...jeg er som deg og gubben er ikke så intressert i sex bli liksom 2-3 gang i måneden.. trur og håper det er pga vi har baby og hun ofte ligg inne hos oss..men man må jo ikke ha sex bare på natta/kvelden...

snakk m henne si det er frustrerende og ha sex så skjeldent og det er ikke er så gøy og føle du må mase om det. at dere kansje kan utforske litt og prøve ha det litt oftere.

jeg føle det bli så lenge siden sist at gubben kommer m engang og man ikke får starta ontlig og føle alt er litt glemt siden det er så lrenge siden bli fort dårlig sex og jeg bli skuffet.

Skrevet

Hei,

Det var jeg som svarte deg 01:39. Det kunne nok ha vært lurt å ta en prat med henne om dette ja? Spør henne rett ut om hvordan hun vil ha det og fortell hvor frustrert to ganger i mnd gjør deg.

Det skjedde ikke noe spesielt etter de 2-3 første årene da som kan ha gjort at ting ble endret? Fikk dere barn? Gikk en av dere opp eller ned i vekt? Eller kan det være noe annet som sitter igjen som gjør at hun har fått en eller annen slags sperre?

Skrevet

Det er ikke noe med vekta eller med at vi fikk et barn å gjøre. Det er bare at hun ikke er så glad sex, jeg er flink å finne på ting og vi har det veldig bra ellers, reiser en del og er offte på date med hverandre.

Vi er flinke å snakke sammen om alt, men når det kommer til sex..da er det låst. Hun sier at jeg maser hvis jeg prøver å snakke om det. og når jeg ikke gjorde på en stund så for jeg høre at hun tenkte på at jeg skulle mase (så tanken er der hele tiden) sier hun

Jeg føller at det er tap (uten sex) om jeg maser eller ikke maser.

Det er ikke gøy å fantasere om andre damer når en har dame. Det er vondt å være k.. hele tiden uten å få hjelp....sorry

Skrevet

si at hun ikke får kjøpe klær viss du ikke får sex

Hvert sitt behov. dere må respektere hverandres behov og glede sin partner, ellers går det ikke

Skrevet

Vet ikke hvem jeg skal svare, men til deg 00:48

Dette er bare helt håpløst det vet du. Uansett så blir ting feil. Selv så er jeg klar som ett egg, men jeg gidder ikke engang å prøve. Det blir bare feil likevel. For det første så er det dritkjipt å få nei engang til. Så er det ikke noe godt sånn eller sånn... Ikke skal det være for hardt, og i tillegg skal det være romantisk. Det er bare det at det er så sinnsykt lenge siden sist, at det går ikke å ta det rolig. For det er jo over på noen strakser. Ikke er det noe lekent heller, fordi vi er så ulike i interessen rundt sex. Ta det opp er super vanskelig fordi det er ikke noe åpenhet rundt det. Jeg kan snakke ganske lett om det, men det er jo ikke lett å snakke om det når den du snakker med ikke er interisert i det du snakker om. I tillegg til alt dette blir jeg så skuffa når det endelig ble noe. Ikke ble det slik som partneren ville ha det, heller ikke sånn som jeg ville ha det. Det er desverre blitt sånn at det er lettere å si nei, for da blir ingen skuffa.

Rotete innlegg kanskje, men det får så være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...