Gå til innhold

Er det noen som er flinke til å vaske vinduer her...?


Gjest JuniGull10

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull2010

Jeg er tom for unnskyldninger til hvorfor jeg ikke kan vaske vinduer, så nå får jeg vel bare gjøre det.... :-(

 

Trenger noen tips og råd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he startet i dag faktisk. 1 av 12 vinduer ble vasket. Da ble det plutselig alt for varmt, hehe.

 

Er bare så kjedelig....Alt annet er faktisk greit men ikke vinduer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei trolig teit å skrive ja det er jeg flink til, hehe, men etter jeg oppdaget noen kluter på nille så er jeg blitt flink, kunne selvsagt gjort det oftere men NÅR jeg gjør det går det som en lek.. Det er en pakke med to kluter, en gul og en turkis, du bruker først den gule med kun varmt vann på, ikke såpe, vasker vinduene, også gnir du over med den turkise, tørr, ikke en stripe, ikke skjolder, altså heeeelt fantastisk, disse klutene koster 50 for begge.. kan vaskes i maskin og er gode som nye igjen, men husk å IKKE bruke skyllemiddel, da virker de ikke like bra lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi først en bøtte med varmt grønnsåpevann, deretter skifter jeg klut og vasker med rent vann, til slutt så tørker jeg over med den tredje kluten:) Så rent atte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylonvask er kjempefin for nybegynnere:-) Den er kjempelett å bruke og det blir ikke skjolder:-)

Såp inn vinduet

Tørk med REN klut langs kantene

Dra nalen over

Tørk nalen med en REN klut

 

Tjobing,og du har flotte rene vinduer.

(problemet så blir at du ser støv og skitt inne haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller enkleste (lærte da jeg jobbet i en frisørsalong hvor ALT var laget av glass eller speil):

Ta en klut med vann (japp, BARE vann) og vask kjapt over vinduet, tørk så over med et tørt kjøkkenhåndklede. Voila, rent og uten skjolder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt som bare det!

 

Man tager en bøtte varmt vann (så varmt man hæler), en stykk klut - ganske likegyldig hvilken, og en stykk Jordan Glass-klut. (Den siste er innmari viktig, altså!) Oppi bøtta må man i tillegg ha en dæsj salmiakk. Vask vinduet med våt klut (den første kluten) og så tørker du med Jordan sin glass-klut. Den bør være godt oppvridd. Blir så rent og fint, atte... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si jeg er flink,Men liker å ha vinduene rene så blir jo litt vasking

 

Til ei bøtte med vann bruker jeg en kork med jif vindusvask,og en god klut.Pleier bli så fint at:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIF vindusvaskesystem. Funker som bare det :-D Jeg syes det er moro å pusse vinduer etter at mannen kjøpte det til meg--- ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...