Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Hvordan og når fant du ut at du var gravid? Hvor lenge i svangerskapet hadde du mens? Merket du noe på kroppen?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Fant det ut da tuppelina begynte å sparke hardt. Hun lå bak morkaka, og da tar det gjerne ekstra tid. Merket absolutt ikke noe, trente og levde som normalt. Aldri sur, kvalm eller unormalt trett. Ingen vonde pupper, og absolutt ikke noe planlagt barn, så tanken på at det var en baby i magen var ikke der engang. Mensen kom til normal tid, kroppen fungerte som normalt. Ikke noe som skulle tilsi at lillefruen vokste inni der. "Mensen" kom som normalt til jeg var over 6mnd på vei.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Uke 20. Mensen var litt uregelmessig og svakere enn vanlig, men jeg tenkte ikke så mye over det. Ingen tegn jeg la merke til, heldige meg. Oppdaget det en kveld jeg la meg på magen for å lese og merket jeg la på en kul. Første tanken jeg hadde var faktisk kreft, men det var det ikke. Må legge til at jeg hadde helt til slutten ingen fysiske problemer, noe jeg i etterkant syns var svært heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå