Gå til innhold

Omvisning på St. Olavs. Erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har diskutert praksisen med omvisning på sykehus. Er det noe man må ta initiativ til selv eller er det noe man får tilbud om? Han har et særkullsbarn, da han ble født fikk de omvisning på fødeavdelingen, dog et annet sykehus. Har lyst å se avdelingen, fødestuen og hvor vi skal komme før det hele skjer. 4 uker til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ordner man selv på St. Olavs. Det er litt sånn "drop in"-praksis der. De setter ikke opp en time til det liksom. De anbefalte oss å ringe en dag eller to før vi kunne tenke oss å komme, eller bare stikke innom på ettermiddagstid en dag. Da er det gjerne roligst. Tidligere i sommer hadde vi egentlig avtalt en dag vi skulle komme inn og se, men da var det plutselig stappfullt der, så det var ingen ledige rom å få omvisning på. Så bare vær forberedt på at det kanskje ikke går selv om dere har en halvveis avtale med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Takk for svar :-) Kan prøve å ringe de en dag å spørre:-) Vet at det kan være ganske kaotisk der til tider med det nye systemet øst/vest :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ringe for å bestille time selv.

Mener de hadde omvisning en dag i uken da jeg skulle ha omvisning der for vel 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...