Gå til innhold

Helt utrolig dårlig dag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min ble invitert på utdrikningslag idag, men skulle ikke dra pga at vi har en liten jente på 4 uker og jeg er helt utslitt pga våkne netter og har en lliten fødselsdepresjon.

 

Babyen er for det meste rolig og grei, men litt urolig om kvelden og sliter litt med luft/vondt i magen. Jeg tenkte jeg kunne være snill og sa at han burde dra på utdrikningslag. Han ble kjempe glad og jeg ble litt stolt selv for at jeg skulle klarer meg alene med en baby og en 5 åring.

 

Hele dagen har blitt en mareritt! Babyen har gråtet konstant siden kl 1600 - uansett hva jeg gjør så slutter hun ikke. Hun gråt til og med mens vi var på trilletur.

 

Måtte til slutt la henne ligge og skrike så at jeg kunne vaske flaskene, ellers så kunne jeg ikke gi henne mat. 5 åringen ble forbannet fordi babyen skapte så mye bråk og var ekstremt sjalu fordi jeg måtte gi alle oppmerksomheten min til babyen.

 

nå har jeg en baby som gråter i armene mine, en 5 åring som driver og hoster som en gærning oppe, middag som har ligget på bordet i 5 timer uten at jeg har fått smakt på den.

 

Er så fortvilet og så sliten, jeg forstår ikke hvorfor det måtte være slik ikveld. Vet at det har blitt til en ond sirkel, babyen kommer sikkert ikke til å slappe av mens jeg sitter her og gråter selv.

 

hva har jeg gjort for å fortjener dette? prøvde bare å være snill :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg det også. Bare at eldste her var 1,5 år og at det pågikk sånn i 4 mnd. Du klarer en dag og kveld selv om det er slitsomt. Bit tennene sammen og ikke gråt, ting blir ikke bedre av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få tilføye også at jeg ikke hadde hatt sjans i havet til å være på dib å skrive et så langt innlegg når det sto på som verst her....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...