Gå til innhold

mannen tukler med meg når jeg sover,har gitt beskjed fere ganger att dette liker jeg ikke.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal si for att han skal skjønne det.

Er det ikke mitt valg om jeg vil ha sex eller ikke selvom jeg er i ett forhold,eller er det min plikt?

dette skjedde nå sist natta før jeg skulle på innvendig ul,og han visste jeg grudde meg til det.

alikevel så holder han på på natta selvom jeg snur meg tar hendene vekk osv.

føler det nesten som ett overgrep siden jeg er så i ørska og ikke helt klarer og reagere skikkeli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, dette må være tull.

Hvis det ikke er tull, så er du blind hvis du tror at dette "nesten" er som et overgrep. Kom deg vekk, du bor med en voldtektsmann og du er leketøyet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette ikke er tull, noe jeg tror det er....så synes jeg du høres ut som en sippedukke. Enten er det greit eller så setter du mannen din på plass. Vet jeg vil bli halshugd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke på deg, du er bare et troll som kjeder seg i kveld! Om det skulle være tilfelle, hvorfor i alle dager snakker du ikke med mannen din om det i stedet for å sutre her. Legger denne tråden død...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, voldtektsmann?Du har en mann som liker deg og tar for mye på deg?Ikke alle som har det.Forklar han at du setter pris på han men at du trenger å få være i fred om natten.Stakkars mannen din som sikkert føler seg som en overgriper når han egentlig bare er veldig glad i deg og kroppen din.Kanskje du burde være litt mer tydelig?Sikkert lite kult for han å bli avvist gjentatte ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun burde være skikkelig takknemlig for at mannen hennes plukker på henne selv om hun sier nei eller sover. Dette er ikke normalt, og jeg hadde ikke takket min mann for noe sånt. han hadde fått et kne i pungen og en fot i rævva!

Stakkars mannen bør føle seg som en overgriper. Han respekterer ikke sin (GRAVIDE!) kones ønsker om å bestemme over egen kropp. Ingenting å være glad for det, er du dopet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt råd er at du blir mer tydelig overfor "voldtekstmannen" din. Få deg ein sprayflaske med vann du sprayer på han om han ikke forstår nei. Eller tru han med ett eller annet om han ikke slutter. F.eks. at du skal klippe av tåa på alle sokkene hans. Jeg vil sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI.

 

nei det er ikke tull dette.

har sagt ifra flere ganger men hjelper ikke.

jeg har ett anstrengt forholdt til sex nå og vet jeg burde vert med han mer.

men det gir vel ikke han rett i og utnytte meg når jeg sover vel?

vet han er bare gla i meg og han er ikke en overgriper i den forstand,men jeg føler han ikke tar meg på alvor når jeg sier att jeg liker ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke i ørska selv når han gjør dette da??

 

Gubben min driver og gnur seg opp etter meg på natta innimellom, kysser på meg og står i. Dytter han bare vekk jeg da..

Konfronterte han med dette en dag, sa jeg ikke satte så fryktelig pris på å bli vekket om natta fordi han ville ha seg no.. men da skjønte han ikke hva jeg snakket om. Han gjør tydeligvis dette i søvne.

En ting er når jeg vil sove og dytter han vekk.. litt kjipere er det når jeg blir med på leken, for så å finne ut noen min. senere at han sover.. haha

 

men fra spøk til alvor; Om han gjør dette med overlegg så må du sette ned foten, hiv han på sofaen eller "flytt ut" for noen dager om han ikke vil respektere deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI

Ikke hør på alle som mener du ikke snakker sant..

Jeg har vært bort i det samme som deg og har flere venniner som en eller annen gang hatr vært bort i dette..

Få han til å sjønne hva han gjør med deg,fortelle han at du føler det blir et overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart dette er et overgrep. Kroppen din tilhører deg og er din til å bestemme over enten du er i et forhold eller ikke.Jeg ville aldri klart å være sammen med en ekkel sexovergriper...Håper du tar til vettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI

 

Takker for svar.

Ville bare lufte dette for og se om jeg var helt urimelig eler ikke.

Han er våken når han gjør dette for han snorker noe helt utrolig når han sover liksom.

et var visst ikke alle som likte dette inlegget ser jeg så vi kan jo bare legge det dødt for min del nå.

Jeg har fått mine svar.

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo rett og slett helt på trynet! Kjøp han en oppblåsbar hvis han vil ha en dukke han kan knulle på som han vil. Fysj, for en ekling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn med eksen.. var bare 18 år når vi ble sammen, og godtok mye mere enn jeg skulle.. etterhvert ble jeg min fornuft rundt ting borte... man venner seg til ting og tror etterhvert at de har rett til å gjøre sånnt..

det tok 10 år før jeg kom meg ut, og først nå skjønner jeg hvor galt det var å la meg selv bli behandlet sånn!! Lykke til med å komme deg ut av det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...