Gå til innhold

Facebook har i stor grad fått meg til å tenke dårligere om mange av mine bekjentskaper..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, dine tidligere bekjentskaper tar seg sikkert nær av at du tenker dårlig om dem. ÅH, nei - Tutta har dårlige tanker om oss, vi må ta oss sammen:-D hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig spesielt å legge ut bilder av barna sine nakne, min næreste venninne har gjort det, og tenker litt "dårlig" om henne da. Har veldig lyst til å si noe, men hun burdte jo skjønne såpass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevet det samme. Fått noen overraskelser om personer med svært uvanlige politiske syn (feks folk som er mot homofilt ekteskap etc) Har faktisk fjernet noen av den grunn. Dersom vi har et ekstremt ulikt livsyn tror jeg ikke det er så mye håp for vennskapet vårt (snakker ikke her om at en person stemmer annerledes enn meg, men mer ekstreme ting).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs vel litt på hvilke bekjentskaper du har, men har ikke skiftet radikalt mening om noen av dem. Er noen få som jeg synes er litt mer "skutt i hodet" enn jeg trodde fra før av, men ellers så har jeg oppdaget mye kul humor rundt omkring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...