Gå til innhold

De tidligere leieboerne har bare reist fra katten sin:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så lei meg og forbanna! Jeg flytta inn i kjellerleiligheten for to uker siden og det har vært en katt utenfor siden da. Jeg klapper den, men gir den ikke mat. Den er helt utmagret og ser ut som en ekte villkatt med fullt av kloremerker og flått.

For noen dager siden snakket jeg med søsteren til han som bodde her før, og hun sa at det var deres katt. Åja sa jeg, skal jeg gi den mat jeg da kanskje? Nei, det måtte da evt de som bor oppe gjøre (foreldrene til denne fyren). Og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Skal jeg snakke med de oppe? Kommer ikke til å klare å holde meg rolig. Jeg er veldig dyrekjær og det er tydeligvis ikke de. Eller ringe dyrebeskyttelsen kanskje?

Uff, stakkars katt:( Kan ikke ha den inne selv. Har to små barn og jeg stoler ikke på en fremmed katt. Dessuten kommer jeg til å flytte herfra innen ett år. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aller først gir du den selvsagt MAT! Herregud da dame.... Gi den mat! Også ringer du dyrebeskyttelsen dær du bor.. Å forteller dem situasjonen!..

 

Skyndt deg! Iallefall skyndt deg å gi dem mat! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ikke særlig dyrekjær ut som lar katten gå sånn i flere dager!!! Gi den mat og drikke og ring dyrebeskyttelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...