Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Har to marsvin en gutt og ei jente, gutten heter Alvin og jenta het i utgangspunktet Simon (da vi trodde det var en gutt..). Så nå står vi uten navn på jentemarsvinet, den har en ganske lys jevn brunfarge over hele seg. Korthåret. Så hva kan vi kalle jenta?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Må vel bli et av de typiske bim/dib-navnene det da... nemlig Sierra eller Savannah
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Chatrine:-) Bare husk at det skal uttales Katrine (uvisst av hvilken grunn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå