Gå til innhold

Drikkeflaske som ikke lekker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter drikker mye om natten, hun er 1,5 år og jeg har forsøkt å la tåteflasken ligge i sengen hennes slik at hun kan administrere drikkingen selv men da bruker hun den som dusj i stedet! he he he

 

Noen som vet om en drikkekopp som ikke lekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Tommee Tippee med håndtak på begge sider som jeg kjøpte på apoteket. Den lekker som en sil! Hvis datteren vår holder koppen opp-ned, drypper det ikke slik det gjør av Avent-koppene: Det renner!

Men det er som sagt ikke helt samme typen som på linken, bare samme merket. Men man skulle jo tro patenten er den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bambino dryppefri drikkekopp, kjøpes på vanlige butikker. Litt treg å få av lokket i begynnelsen, men det går seg til. Denne koppen kan du riste opp og ned om du vil, den lekker ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles ikke funnet noen kopp som ikke drypper..

Har prøvd de fleste.. :(

 

Hos oss har Bambino vært helt umulig! Etter at den er blitt brukt 3-5 ganger, så renner det helt forferdelig av den..

 

Flasker er det med minst gris hos oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvemor77: Jeg tror det kan ha med håndtakene å gjøre. Er ikke sikker, men mange av våre drikkekopper med håndtak lekker, og det var derfor jeg ville prøve denne Tommee Tippee koppen uten håndtak. Den har vært en suksess her hvertfall :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...