Gå til innhold

Svigermor innlegg. Noe jeg virkelig aldri trodde jeg ville skrive.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skikkelig irritert på svigermor nå. Hun har alltid vært en kjempe søt dame, og vært kjempe snill mot meg. Men hun har en tendens til å ta over kontrollen! Og i dag, gikk hun over streken. Jeg og samboer pusser opp et helt hus, og er snart ferdig. Nå er jeg i begynnelsen av et svangerskap og sliter endel med kvalme og spy, og har ikke fått gjort noe i huset på lenge, men samboer pusser opp hver dag. Jeg har lenge sett for meg at vi skulle flytte inn i huset, og at jeg da skal pusse opp barnerommet selv. Dette er noe både samboer og svigermor vet at jeg vil ordne selv, siden jeg ikke har fått gjort noe i huset i det siste. Jeg har faktisk gledet meg til å sette i gang med mine ideer og farger. Men dengang ei. I dag kom svigermor hjem og fortalte at hun hadde vært borte å hjulpet samboeren min. Hun sa bare at hun hadde gjort noen småting. Jeg gikk bort for å se, og hva har hun gjort? Joda, intet mer enn å male barnerommet, og lagt vegg til vegg teppe der inne. I HENNES utvalgte farger, uten å spørre meg!!!! Fy faen, jeg er forbanna. Hun visste at jeg gledet meg til å gjøre dette selv. Akkurat som om jeg skulle gått inn å malt et rom i huset hennes?!!?? Kanskje jeg skal gjøre det!!!!??

 

Grrrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden hun og samboeren din visste at du hadde gledet deg til å gjøre dette selv synes jeg de begge burde skamme seg. Gjør om på rommet og nekt dem adgang. Herregud, for en oppførsel. Ikke la dem overkjøre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pokker heller. Til mandag er det rett på Maxbo å kjøpe maling! Her skal det pusses opp. Føler meg overkjørt deluxe. Sinna på samboer også som ikke sa noe til mammaen sin. Men han dealer jeg med i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...