Gå til innhold

ingen som er fornøyd med mannen sin???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff det er så mange innlegg om sure, slemme, dumme, trege, kjipe mannfolk. Er det virkelig INGEN andre enn jeg på BIM som er fornøyd med mannen sin?

 

Jada han har sine "skavanker" som irriterer meg, men det har da jeg og! (også noen som irriterer meg og ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si meg ganske så fornøyd!Vi er flink åprate sammen, jobber med våre svake sider for å bli flinkere til å kommunisere.Joda vi elsker hverandre og har gjort i snart ti år.Krangler og elsker, det hører med i et sunt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med min tvillingsjel, min beste venn og elsker :)

Klart vi har våre uenigheter, men ingenting som ikke kan løses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skriver vel helst innlegg om saker man lurer på eller trenger hjelp til. Jeg har en fantastisk mann, og jeg trenger ikke hjelp fra noen andre ang samlivet vårt. Derfor er det uinteressant å poste innlegg om ham her. Det er over 400 innlogget her nå, jeg forstår ikke hvorfor du tror at ingen andre enn deg er fornøyd med mannen sin. Det er vel det fåtallet som trenger støtte og hjelp som ber om det her. Og det synes jeg er helt greit, ikke alltid så lett å diskutere slikt med nære personer, da de ofte kjenner mannen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med valget mitt av ektemann. Kunne ikke fått bedere mann til meg og far til ungene våre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, han er super. En fantastisk pappa, snill, ærlig, smart, stor ansvarsfølelse og forpliktelse. Jeg er en heldig kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig glad i mannen min selv om han stadig har perioder der han er en idiot men jeg er nok det i blandt selv,. er jo sammen m han for en grunn og det er nu vært fall ikke fordi han er så irriterende,dum,slem ell teit men enkelte har en tendens til og klage og syte om mer en og si posetive ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i min mann, selv med alle hans skallevanker. Hadde han ikke hatt sine skallevanker så hadde jeg nok ikke vært like glad i han. Han liker mine skallevansker også.

 

Vi går hverandre på nervene støtt og stadig, men vi er like glade i hverandre.

 

 

Elsker min gråhårede, begynnene hårløse, snorkende, late, sovende, tv-slave, redd for frisk luft, legge fra seg skittentøy over alt, trege og mye mer mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo :) Er stor fornøyd med min! Ja, noen dager går han meg på nervene, og jeg regner med at det samme gjelder motsatt vei også, men ikke en dag går, uten at jeg er takknemelig for at jeg har akurat han i livet mitt :)

Han er en god støtte, en forståelsesfull mann.. Ja, jeg kan ramse opp i det uendelige.

Men la oss si det sånn; han er fantastiks til syvende og siste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd med min <3

 

Han er verdens herligste og gjør så og si alt for meg :) Snill og god som bare det. Er nå gravid i uke 13 og han har vært en engel og nesten båret meg rundt.

 

Vi lever et godt liv sammen, og vi har hver vår fritid hvor jeg gjerne er sammen mine venninner og han er ute med sine guttevenner. jeg klager aldri, og han klager aldri. Klart vi har diskusjoner over ting, men krangler sjeldent.

 

Like forelska som jeg var da vi ble sammen for 4 år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...