Gå til innhold

Noen som har merket at de vakreste barna får færrest kommentarer over hvor vakre de er?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå sier jeg ikke at det er tillfelle over alt, men har bare observert det flere ganger. Spesielt på facebook. Som om man ikke vil at de som har fine barn skal få "mest" oppmerksomhet. I tillegg syns jeg jeg ser det oftest blandt "venninner" som er veldig nære.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har med missunnelse å gjøre.

Man kommenterer gjerne de man syntes er mindre søte enn sine barn, da blir det ingen konkurranse, er de omtrent like søte eller søtere kommenteres det ikke.

Det er min teori, ha-ha..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har aldri opplevd det blant mine venner på FB. Her blir både vakre og de litt mindre vakre barna kommentert.

 

Og uansett om andre har søte/pene babyer blir jeg ikke sjalu for jeg synes alltid mine er finest :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tipper jeg det har noe med hvordan foreldrene til de søte barna er. Jeg gidder ikke kommentere at barn er søte om jeg ikke liker foreldrene. De som har søte barn og hyggelige foreldre, kommenterer jeg derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes stort sett alle barn er søte. Kommenterer hvis jeg liker foreldrene (eller har endel kontakt med dem), eller hvis det er noe spesielt med bildet. Sånn tror jeg det er med de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...