prekæs Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Det er nesten hundre år siden jeg tok førerkort til 100 kr timen:) og nå har jeg en datter som snart blir 18. Går det an å kjøpe en ferdig "pakke"? Dvs. betale en pris som inkluderer alt? Mener å ha hørt om det, men google hjalp ikke.
BikkjeBisk Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Ja det kan du, heter intensivkurs Ei vennine av meg tok nettopp, hun måtte bruke 22 000.. Er svimmlende dyrt!
prekæs Skrevet 14. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2010 22 tusen var faktisk ikke så ille som forventet. Inkluderte det alt, altså? Måtte ikke betale for noe ekstra?
lille je Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Jeg tror du kan få kjøpt pakke med glattkjøring, mørkekjøring, teori, førstehjelpskurs og alle de obligatoriske tingene, men at du må betale selve kjøretimene utenom. Man vet jo aldri hvor mange man trenger, liksom. Noen 4 og noen 100... (ja, jeg har hørt om begge deler)
BikkjeBisk Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Mørkekjøringa og trafikalt grunnkurs var vell noe hun hadde tatt ifra før av.. Men det spørs jo hvor mange kjøretimer hun skal ta da på prisen.. En annen vennine av meg tar det på "vanlig" måte og hun har ikke fått øvelseskjørt utenom kjøreskolen, hun har brukt over 40 000 og hun er ikke ferdig enda. Så hjelp til med øvelseskjøring dere som er foreldre!
Tøysetipp Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Herregud, så dyrt det er med førerkort. Heldig jente som får det sponset da?:-)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Kjenner en kjørelærer som driver med intensivkurs. Deltagere må være ferdig med trafikalt grunnkurs og teorieksamen bestått. De stiller krav om at deltager MÅ ha erfaring fra øvelseskjøring (må ha kjennskap til det mest elementære som giring, igangsetting, rygging, o.s.v.). Intensivkurset består av: Kjøreopplæring, langkjøring, forbikjøring, bykjøring og glattkjøring. Mørkekjøring (oktober - mars) kommer evt. i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå