Gå til innhold

Gutten min har byttet bhg, og i dag fortalte han at de hadde fått RÅ gulerot!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har flyttet og dermed har min sønn på 5 år byttet barnehage. Og der serverer de altså RÅ gulerot. Man kan da ikke spise slikt rått!!

Jeg har hørt om kokt gulerot, men RÅ!!

 

Må snakke litt med de i bhg til mandag. For det er ikke greit.

 

Har dere noen gang opplevd at barna deres har fått slikt i bhg? Hvordan tok dere det opp med de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

til middag da eller?

 

altså, det er ikke unormalt å spise RÅ gulrot. her går vi ofte rundt og knasker på det!

 

ærlig talt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,tuller du?

Vi spiser masse rå gulerøtter her hjemme vi.

Gutta får det i barnehagen også..

 

Rå blomkål er også godt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne skjønne du reagerte om ungen din var 1 år og du var redd han skulle få biter i halsen, men er 5 åring kan da fin spise rå gulrot?

Det er jo både sundt og godt:-)

Spiser ofte det jeg, guttungen på 2 år også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt om knaskerøtter?? Gulerøtter er best rå ja :) Men huff... tenk om noen av barna hadde satt det fast i halsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tulleinnlegget har da gått en gang før, bare at da var det rå kålrot og mammaen var redd ungen skulle få vondt i magen ;)

 

Akkurat som det er noe galt i å spise rå grønnsaker, aldri hørt om råkost eller? Hehe

Ungene mine knusper og tygger rå grønnsaker til middag også de, for det er bedre enn kokte sier de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller?? Eh nei, hvorfor skulle jeg det?

 

Man kan da ikke spise gulerøtter råe, de inneholder jo en gift, som blir borte når man koker dem.

 

Dere kan da ikke mene at dere serverer dette til barna deres?? Huff, det er jo ikke bra.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder på å le meg hjel, dette må være tull!!!

 

 

ser for meg en sånn fisefin tuppe med null sosiale antenner og litt slikt som bare har levd på pappan sin pengbok (inkl blodbleket hår, store silikonpupper og anorexi) som ikke har lært noe om livet da mammaen er en skapalkoholiker og en iq tilsvarende de rå gulrøttene(dama til al bundy style) som sitter å skriver med de sjokkrosa akrylneglene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget er en parodi på hun som fikk sjokk over at ungen hennes fikk servert rå kålrot i bhg for en tid tilbake.

Altså et tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja hi, rå gulerøtter er giftige, er derfor man får kjøpt knaskerøtter ferdig til bruk på butikken, fordi de prøver og forgifte deg :P Sønnen min får ofte med seg slike i bhg og syntes det er kjempetas :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviken gift er det? Har aldri hørt om. Står ingenting om faren ved råd gulrot på matportalen.no heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med dem du, så får de seg en god latter:-)

Hvis du aldri har hørt om rå gulrot så må du være vokst opp i Amishville. En ting er om du ikke liker det, men har ikke hørt om det?

Jeg antar at dette er et tulleinnlegg. Hvis det er seriøst så trenger du å åpne øynene og følge med i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrøtter spises jo rå både titt og ofte, og det er ikke farlig.

Synes nesten du høres litt overhysterisk ut og mangler allmennkunnskap... Ikke for å være frekk eller noe, men ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...