Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Synes de har masse fint. Og virker som en grei kvalitet og pris.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Noe er bra,andre er ikke fult så bra. Det varierer litt,men det gjør det vel i alle butikker også..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Jeg liker mye av klærne der. Men de kan være litt korte i armene, og i tillegg har de slitt en del med trykk-knappene sine. Har bytta 4-5 plagg der trykk-knappen rett og slett datt av, uten at den var brukt så mange ganger. Men ellers er jeg fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 De har mye fint, og ikke bare rosa til jenter:-) Her på den lokale butikken synes jeg de har litt liten plass til å ha klær for gutter og jenter fra 0-12 år. Med tvillinger blir det vanskelig å finne to tilsvarende plagg i samme størrelsen. I tillegg henger ikke klærne etter størrelse, men litt overalt så det er vanskelig å finne frem. Men klærne er fine:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Synes de har mye fint til jenter, men ikke til gutter.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Synes de har mye fint, og også grei kvalitet. Men mine favoritter er nå Minymo og herlige økologiske klær....bl.a fra http://lenepalandet.no/ Kapp Ahl og Cubus unngår jeg helst....synes ikke kvaliteten er noe særlig
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Jeg elsket babyklærne, men er ikke like begeistret etter sønnen ble 4 år.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Liker endel av tøyet der, synes det er så mange fine farger
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Klærne er fine å se på, men kvaliteten er elendig syns jeg. Mister formen etter få bruk og det blir lett hull i de. Veldig fornøyd med H&M og Lindex, mens Cubus sine liker jeg ikke og KappAhl har jo ikke gutteklær over str. 86 omtrent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå