Gå til innhold

Jeg tror den ene brystvorten min er dobbel.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Høres teit ut, ja :P

 

Den ene brystvorten min er litt kortere enn den andre, pluss at den er delt tvers over ca halvveis ned. I profil ser den altså nesten ut som en M. I tillegg hvis jeg kniper på den så kjenner jeg tydelig to melkeganger/kanaler, på det andre brystet har jeg bare en. Jeg fikk ikke til og amme på det "misformede" bystet, men på det nomale gikk det helt fint...

 

Har denne tilstanden noe navn? Er det noe man kan gjøre for og fikse det?

Har lyst på flere barn, og vil gjerne amme de. Samtidig som at det ikke ser pent ut slik det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hørt om det før. Men det er jo noe som man kan rette opp i med litt plastiskfantastisk.. hehe :) Tror det koster rundt 2000 kr. Er veeeldig usikker da. Kan hende det var mye mer. Jeg tenkte å rette opp ene puppen som har en innovernipple :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er problemet med brystvorten din, men ville bare kommentere det du sier om melkeganger. Alle brystvorter har faktisk flere melkeganger. Det er ikke kun en åpning som melken kommer ut av men flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skulle gjerne visst hva det het så jeg kunne google det :P Finner ingenting om det, kanskje det bare er meg som er en freak of nature!

 

Jeg hadde gladelig betalt for og få det fikset, plager meg faktisk selv om det bare er en "filleting"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vet jeg, men jeg snakker om selve "røret" av melkeganger du kjenner hvis du klyper brystvorten. På den venstre brystet er det en, og på det høyre er det tydelig to. Vet ikke om det har noe og si da, ville bare nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røret av melkeganger?

 

Jeg har ammet to barn og aldri kjent noe rør av melkeganger? Men har kjent mange melkeganger på begge sider da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette litt klinikk stokkan som driver med plastisk kirurgi. på prislisten er det kun retting av indratte brystvorter som står på brystvorter. Men det er jo ikke alt som står oppført. Så du kan jo høre med de eller noen andre som sriver med plastisk kirurgi.

Sende mail o.l

 

her er hvertfall linken til siden deres:

 

http://www.klinikkstokkan.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det vel bare jeg som er rar. Men jeg kjenner liksom et rør som kommer fra inni bystet, og slutter helt ute i brystvorten. Og på den ene siden er det to slike rør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

 

Jeg kan jo sikkert dra til legen og spørre om han vet hva det er. Men er det ikke litt rart og dra til legen bare på grunn av det? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...