Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ting driver og endrer seg med lillegutt, at han kanskje kan klare å være våken mer enn de to timene som han har klart hittil, før han må sove en dupp. Men jeg syns det er så vanskelig å lese han da han blir survete når han er trøtt, men han er mye survete generelt om dagen pga. han har lyst til å komme seg rundt.

Hvor lenge av gangen er deres 6 mnd babyer våkne? Vet at alt er individuelt, men hadde vært fint å fått en pekepinn på hvordan dere andre har det ihvertfall :) Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nærmer seg 7 mnd her... han sover ca tre ganger om dagen, men duppene er ofte ikke så lange. Etter at vi har stått opp vil han sove igjen etter ca 2 timer (ca halv ti), og han er gjerne våken 2-3 timer før han vil sove igjen utover dagen. Mange av duppene er bare 30 min lange, da blir han ganske grinete... og overtrøtt ved sengetid.

Skrevet

Minsten her er 7 mnd nå (snart 8). Variere veldig hvor lenge han er våken fra 2 til 5 timer. hvis han har sovet lenge kan han være våken i 4-5 timer, men hvis han bare har duppet 15-30 min. sovner han igjen etter 1-2 timer.

Skrevet

Her soves det 3 ganger om dagen.

Står opp mellom 07-08

Dupp 1 fra ca 09-10

Dupp 2 fra ca 12-13-1330 (sover her fra 1 til 2 timer, kommer an på om vi er ute å triller)

Dupp 3 fra ca 1530-16

Legges kl 19

Skrevet

Tulla er 6 mnd og en uke

Her er hun oppe maks to timer i slengen, og sover en time 4 ganger om dagen, spesielt om vi er hjemme, men om vi triller i vogna er det ikke alltid hun klarer å sovne,med mindre vi går ordentlig tur.-ikke bare i butikker o.l.

Skrevet

Ok :) Tusen takk for svar!

Ser her at det er litt variasjon, men ca to timer er vanlig. Jeg får nok bare ta det litt på sparket fremover, for det virker ikke som han er så interessert i å sove noe særlig på dagtid lenger. Duppene blir kortere og kortere. Men han har ikke vært noe overtrøtt til kvelden for det om, så. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...