Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Tenker på de som kommer i youghurt begre og ikke glass. Snuppa får et til lunsj ved siden av melk, og hun elsker det. Har bare fått det en uke nå da, men er det helt bak mål eller greit å gi det til lunsj? Noen som har noen alternativ til hva de små skal ha til lunsj når man skal prøve å gi litt mindre mme?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Hvor gammel er hun da? Våre har også fått sånn eller friskmost frukt. Pleide å putte det i grøten for å få litt forskjellig smak på det når de ble lei
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 litt over 5 mnd. Helsesøster sa vi skulle begynne å gi fast føde til hvert måltid, middag har jeg ikke begynnt med enda. Vil ha lunsjen i boks først
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Det er helt greit som mellommat. Der vi selv spiser et eple for eksempel, men bør ikke telle som et måltid. I alle fall ikke når de blir litt større.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Så det blir ikke for mye med tre grøtmåltider om dagen?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Så ikke at du allerede gav to grøtmåltider. Hvis du gir grøt til frokost, mme og frukt til lunsj, mme til middag frem til du begynner med ordentlig middag og grøt til kvelds? Er veldig individuelt da
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 20:18 Ja, det er sånn ca jeg pleier å gjøre det Og litt mme innimellom når hun blir sulten, eller er det da jeg bør gi frukt? Vanskelig denne matingen
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Jeg pleide å gi litt melk innimellom (jeg ammet da). Nei, en må nesten bare følge magefølelsen og prøve seg litt frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå