Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Nå har jeg prøvd hjemmelaget av forskjellig slag helt uten klumper. Og sikkert alle slagene på glass. Ingenting faller i smak. Hun spiser grøt hver morgen og kveld og most banan/fruktpure til lunsj. Hva begynte dere med? Og noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Når prøver du å gi? Gir du pupp til samme måltid? Hva mener du med at ingenting faller i smak? Du kan ikke forvente at hun spiser mer enn en skje de første gangene.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Prøver å gi rundt 16.30-1700 og ammer ikke lenger. Med at ingenting faller i smak, mener jeg at det virker ikke som om noe av det jeg prøver å gi til middag liker hun. Vil ikke tvinge det i hun heller, så det blir med et par skjeer og da er det stopp. Og nei, forventer ikke at hun skal spise hele glasset de første gangene, men har holdt på nesten hver dag i et par uker nå, og som sagt så vil jeg ikke tvinge det i hu. Grøt og most frukt gikk ned med en gang
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Vær sikker på at hun er ordentlig sulten. Får hun noe i stedet hvis hun ikke spiser middagen? Det bør du i tilfelle slutte med. Har du prøvd å gi most gulrot?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Ta pause 1-2 uker før du prøver igjen..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Ja, hun får så klart mme hvis hun ikke vil ha middag, og det kommer jeg ikke til å slutte med. Hun må da få mat. Da tror jeg at jeg kommer til å ta en pause i en tid framover
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 MME skal hun selvsagt ha, men ikke f.eks fruktmos da det kan oppmuntre til å fortsette å nekte middag. Leste et tips den gangen jeg hadde små, nemlig å bruke krydder i maten. Nytt for meg da jeg bare tenkte å gi mild mat. Sikkert lurt å ta pause i middagsprøvingen inntil videre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå