flypapir Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg fikk det ganske tidlig sist og ble sykemeldt pga det + div annet. Nå synes jeg allerede jeg kjenner at livmoren strammer seg fra tid til annen, men det kan da ikke være mulig? Jeg er jo ikke mer enn 8 uker på vei?!?
*Vaskepott* Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Har ei venninne som hadde kynnere fra første stund, å hun var sykemeldt hele svangerskapet. Ikke vært borti dette selv, for jeg hadde ikke kynnere før helt på slutten sist jeg var gravid...
flypapir Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Takk for svar Jeg blir mer og mer overbevist om at det faktisk er kynnere jeg har. Kjenner de godt igjen fra sist svangerskap. Eneste forskjellen er jo at jeg (selvsagt) ikke kan kjenne at livmoren strammer seg fra utsiden enda. Lurer virkelig på hvor dette skal ende. Har de jo mange ganger om dagen allerede....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Her startet de i uke 8, trodde ikke det var mulig jeg da,men var det jm sa...
flypapir Skrevet 17. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2010 Takk! Er det jeg også har lest meg til nå... Fikk du beskjed av jordmor om å ta noen spesielle hensyn? Her går i grunn dagene som før, man kan vel ikke akkurat bare legge seg ned heller?!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Nei jeg fikk ikke beskjed om noe spesielt. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå