Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg takler henne ikke lengre. Jeg irriterer meg over alt hun gjør. Vi er to vidt forskjellige mennesker. Men likevel så klenger hun sånn på meg. Først var det fint at hun så sånn opp til meg. Men jeg er da ikke så forbanna bra. Jeg er da helt normal som de fleste andre. Men jeg vil fortsatt ikke såre henne. Der er problemet. Det går heller ikke an å ta mindre og mindre kontakt for hun skal jo ringe hver j*** dag. Og finne på noe hele tiden. Og om jeg ikke kan så maser hun mer. Jeg har vært "opptatt" i 2 månder nå. Hun kan heller ikke ta et hint. Jeg føler meg fæl som skriver dette, og det er jeg sikkert også. Men det er ikke riktig å være med henne av sympati heller
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 dytter litt fordi jeg lurer på det samme..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Vær ærlig med at du trenger pause og forsøk å regulere treffene slik at det ikke blir for mye. Ikke si at hun er plagsom, men fokuser på dine behov, at du trenger pause og ikke orker telefoner hver dag. Si at du tar kontakt med henne når du er klar igjen. Du kan si at det er slitsomt når hun tar mye kontakt. Du risikerer å såre henne, men det er nesten ikke til å unngå. Når dere er sammen igjen kan dere f.eks gå på kino. Det krever lite og du er sammen med henne uten egentlig å være sammen med henne. Det viktigste tenker jeg er å korte ned på kontakten. Hvis hun spør direkte og krever et dypere svar enn vag forklaring om at du er sliten osv fortjener hun er klarere svar. Det triste er at de plagsomme vennene er de mest trofaste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå