Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fetteren t gutta på besøk idag. Han skal opp i tredje klasse, er en normalt høy gutt, rimelig spinkel. Han er aktiv på en flott måte, han elsker å spille fotball og være i bevegelse, men klarer også å "oppføre seg" innendørs. da jeg pakket ut av bagasjen han hadde med, så jeg han hadde deodorant-en bossvariant. Han har ikke pakket selv, og er heller ikke typen til å rappe faren sin... gutten min er halvannet år yngre. begynner i første dette året. Jeg trodde dette med deo var lenge til, men jeg har kanskje tatt feil? Noen med barn i den aktuelle alder eller eldre som har noe å tilføye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unger er forskjellige, noen har faktisk behov for deo i veldig ung alder pga svettlukt. :o)

Skrevet

ok:-) Takk for svar!! synes det var tidlig, jeg-men må bare innse at mini blir stor..hehe

Skrevet

Jeg spurte for ikke lenge siden angående svettelukt hos jenta mi som begynner i tredje nå. Syntes det var tidlig. Fikk svar tilbake at det kunne være tidlig pubertet, så på fredag skal vi til legen.

Nå er det vel ikke sikkert at han bruker deo pga svettelukt, jeg vet ikke om noen så unge som bruker deo.

Skrevet

Sønnen min skal opp i 4.klasse og han lukter ikke svette enda, ikke noe behov for deo der.

Men han har jo begynt gå i skapet til pappa og ta hårvoks når han vil fikse seg litt, så det skulle ikke forundre meg om det kommer et ønske om godlukt snart også ;)

Vi tro at gutten som skal opp i 3.klasse bare "pynter seg" på voksenvis, det er litt forskjellig fra miljø til miljø når de begynner med sånt. Kan vel sammenlignes med at jenter begynner med bh-topper før de har pupper osv.

Skrevet

Min har had behov for deo fra han var 10år pga mye svette, men fikk luktfri og allergivennlig første par åra, så fikk han med lukt når han nærmet seg tenåra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...