Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Han gjør livet surt for oss alle, ødelegger hver bidige helg. Jubelen står i taket her når han reiser bort på jobb og vi slipper se ham noen dager, jo lengre jo bedre. Nå orker jeg ikke grue meg til helg lengre, så nå skal jeg ordne med time på familiværkontoret og seperasjonspapirer. Kjærligheten som en gang var der er totalt borte, ønsker å være den glade jenta som smiler og ler igjen, kansje finne en trivelig og blid kar som faktisk tilfører livet mitt noe positivt. Ønsk meg lykke til, blir vel et helvete her i hus når jeg forteller ham at samlivet og ekteskapet er over, men det får så være.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 lykke til !! du fortjener noe bedre enn enn sur og gretten tulling i hus. men hvorfor er han gretten ? noe som ikke passer han inn, noe du sier og gjør, hakker du på han ? , maser du ?, "nekter" du ham noe, eller er han bare sånn ? kjedelig å måtte grue seg til mannen kommer hjem :/
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Nei, jeg aner ikke hvorfor, ikke nekter jeg ham sex, middag får han,rene klær, ikke handler jeg på kredittkort, jobb har han osv. Ser ingen god grunn for det dårlige humøret, og nei jeg er ikke ei maskjerring heller. Fyren er rett og slett gretten og sur. Vært sånn lenge, og ikke får jeg noe fornuftig svar fra ham heller, så nok er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå