Gå til innhold

Er det mange her som har kun et barn,og ikke VIL ha flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har et barn,og har ingen planer om flere.

Har ingen spesiell grunn,har bare ikke lyst på en til,ikke bittelitt engang;)

Synes livet er perfekt som det er nå,og derfor holder det for oss:)

 

Og nei,trenger ikke svar som forteller meg hvor egoistisk det er,og hvor synd det er for barnet mitt...har hørt det tusen ganger før:)

 

Noen andre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, samme her! Vi har en gutt, og vil ikke ha flere barn. Har det kjempefint med gutten vi har, men synes det er nok med en rett og slett! Var kjempedårlig under graviditeten, og orker heller ikke å gå igjennom en graviditet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også,men er nesten redd for å si det til folk-det er liten forståelse å fa kan du si..Det er mange grunner for mitt valg,som ikke burde være så vanskelig å forstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her blir det bare snuppa og ingen flere. Mange grunner til det, blant annet at det var veldig vanskelig og kostbart å bli gravid. Men hovedgrunnen er at vi har det så bra som vi har det nå. Snuppa begynner å bli stor og selvstendig (snart 3) og vi lever i en deilig verden uten bleier, våkenetter, tidlige morgener i helgene, gulp og spedbarnsskrik. Snuppa begynner å bli stor nok til å være med på spennende turer og aktiviteter og vi koser oss veldig med det. En ny baby ville snudd opp-ned på alt og gjort at jeg fikk mye mindre tid, energi og penger å bruke på gulljenta mi og det ønsker jeg ikke. Hun er the one and only for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ha kun ett barn, men ble gravid ved uhell da eldstemann var 6 måneder... og det var fryktelig slitsomt i et par år, men nå er vi overlykkelig for å ha to så tette. Hadde jeg bare hatt eldstemann hadde jeg blitt utslitt for hun krever masse oppmerksomhet og er svært lite flink til å aktivisere seg selv. Nå har hun imidlertid en lillebror på 5 år som bare er 15 måneder yngre, og det er rene ferien ettersom de leker sammen bestandig. Det gjør hverdagen vår mye lettere enn om det var vi som måtte leke og aktivisere eldstemann hele tiden. Vi snakket faktisk om det da vi lå på stranden i Italia i sommer; at vi får ligge å kose oss og bare følge dem med blikket mens de leker og bader sammen nesten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...