Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg giftet meg svært ung og har nå vært gift i 7 år. Vi har hatt det vanskelig sammen i 6 år. Nå har jeg komt til et punkt der jeg ikke orker mer. Vi har et barn sammen og akkurat kjøpt leilighet. Vært gjennom noen runder med familievernkontoret for et år siden og skal begynne på nytt nå i høst, med en annen terapeut. Jeg har ikke mer å gi,er deprimert og vil egentlig flytte. Men det er jo ikke så lett. Mannen min vil fortsette å prøve. Skilsmisse barn er det siste han vil ha! Når vet man at nok er nok? Skal man bare fortsette og fortsett, selv om en blir helt utmattet av det hele?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Din motivasjon for å gå til terapeuten er for å jatte med ham. Inni ditt eget hode er avviklingen forbi. Den runden dere hadde med forrige terapeut hjalp ikke, og i 6 av de 7 årene du har vært gift, har du ikke trivdes med forholdet. Vel, er det noen overraskelse at fargen på lampa er rød nå...? Den lyser nemlig rødt, knallrødt, slik jeg ser det, og sier STOPP!!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Ja, jeg tror egentlig også du vet hva du bør gjøre... Ser du for deg sju nye år sammen med denne mannen? Når vet man om nok er nok? Jeg tror det er når du ikke lenger har et HÅP eller ØNSKE om at forholdet skal vare.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Nå vet jeg ikke årsaken til at dere har hatt det vanskelig, men hvis situasjonen er slik at dere har hatt problemer det meste av tiden dere har hatt sammen... da er det kanskje ikke helt riktig? Jeg er selv i et forhold hvor jeg stiller meg spørsmål om når nok er nok og har absolutt ingen fasit, men viktig at du kjenner på hva du virkelig vil, uten å ta hensyn til hva han vil. Uansett, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Årsaken har vel egentlig vært at mannen har jobbet ekstremt mye og har ikke hatt overskudd til noe annet.. Vi har ikke vært kjærester på mange år og nå vet jeg heller ikke om jeg vil det lenger.. Takk for innspill! Håper vi får noe ut at terapi-timen vår. Jeg kommer hvertfall til å være ærlig og håper på gode råd der også.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå