Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Tv programmer som "Fredriksons fabrikk", "Fleksnes", "Olsenbanden", "Mot i brøstet", "Karl & co" o.l? Eller elendige amerikanske talkshow som "Ricky Lake" og "Jerry Springer" ? "Saved by the bell", "Family matters, Steve Urkel" ? :-P *Savne*
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Savner fredriksons fabrikk Steve urkel, er det han med buksa oppi huti heiti? Isåfall savner jeg den serien også. Og de seriene olsen søstrene spilte i som søte små
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Hater alle de seriene....og kan ikke forstå meg på smaken din:) Men om du vil se dem igjen kan du gå på youtube.com.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Dette er alle serier jeg er sjeleglad for er borte fra skjermen!! På nivå med "promp & bæsj" og "skli på bananskall"-humor.. GRØSS
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Jeg savner Ricki Lake og Jerry Springer. Den verste søpla som noensinne er blitt vist på TV, men utrolig underholdende!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Hater hvert eneste show du nevner, ikke noe savn her nei.....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 savner Ricki Lake, og Huset på prærien!!! DET var en koselig serie det :-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Savner også noen av de...også savner jeg "Life goes on" )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå