Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Hvordan er det og praktiserer de troen sin? Må dere endre på deres vaner? Har møtt en kjekk mann som er muslim, men virker ikke som han praktiserer det så veldig..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 En mann som er muslim kan jo være så mangt. Noen drikker ikke, noen spiser ikke svin, noen ber fem ganger om dagen, noen er muslim "på papiret" som min mann. Det vil si at han kommer fra et muslimsk land men ikke er noe troende av den grunn. Det som er viktigst er vel å finne ut av hva dere forventer av hverandre i et forhold
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Ja det kan jo være så mangt, det skjønner jeg. Han spiser ikke svin, men røyker og drikker. Og er ikke redd for å vise kjærlighetsfølelser offentlig. Kan jeg spørre hvor din mann er fra? Han her er fra Tyrkia..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Min er fra Kosovo Det har jo vært debatt om at muslimske menn er sånn og sånn her inne men det er nok viktigere å se på hva slags kultur de kommer fra, hva som er vanlig for dem. Jeg er vokst opp på et meget flerkulturelt sted og med flere tyrkiske mennesker og også vært sammen med en tyrkisk gutt. Noen av dem har valgt å gifte seg med tyrkiske damer, fordi de ønsker å beholde den kulturen som foreldrene har hatt. I noe av det ligger det at kona er hjemme med barna,gjør alle gjøremål etc. Har selv en venninne som har en tyrkisk far som var fryktelig streng. Har også en tyrkisk venninne som får velge mann, utdannelse og hva det måtte være selv. Det viktigste i alle forhold og spesielt der en vet det kan være kulturforskjeller er vel å snakke om hva man ønsker og forventer av hverandre
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 dere er modige. jeg hadde ikke turt å blitt sammen med en muslim! jeg er nok bare skeprisk til sånne da jeg ikke kjenner så veldig mange muslimer. men jeg er ikke imot dem altså
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Han sier selv at han er akkurat som oss vanlige europeere.. Og det er søsteren og broren også. Ikke noe skaut eller noe slikt. Jeg har tilgode å møte en norsk mann som sier så mye fint, er så romantsik og sjarmerende, Men jeg har jo bare vært på 4 dater og noen treff med han. Så jeg vet jo ikke hvordan han er hjemme liksom..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Du får lirke og lure litt på datene da vettu Og kose deg med forelskelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå