Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Er en måned og halv på vei, idag skrek jeg til sambo og ble rasende for en liten bagatell, endte med at jeg gråt i en time etterpå, alt føltes så jævlig og sambo skjønte ingenting. Er det vanlig å bli fort sint osv når man er så tidlig gravid..?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Jeg mener selv at jeg ikke var det! Men mannen min mener det... Hehe.. Jeg var mye trett og sliten de første 4 mnd, så jeg hadde kortere lunte, men jeg vekslet ikke mellom å være glad, sint osv. sånn plutselig. Jeg var enten opplagt og grei eller sliten og småsur...
Himmel og hav Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Jeg var et sippete og knurrende hormontroll av en annen verden i første svangerskap! Jeg kunne ikke se på nyheter eller lese aviser, for da grein jeg i en time etterpå. Søte unger, valper, pene blomster, gode ord - og krana var på... Jeg viklet meg også inn i de mest idiotiske krangler med mannen min, hvor høydaren var den gangen jeg låste meg inne på badet i flere timer fordi han ikke var enig med meg i at 10 minusgrader oppleves kaldere på kysten enn i innlandet. Ikke et av mine stolteste øyeblikk. * rødme* Trøsten er at det gikk over for meg, og forhåpentligvis så gjør det det for deg også. Etter 10- 12 uker var jeg "meg selv" igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Jeg har egentlig forandret meg gjennom hele svangerskapet... Til å begynne med så var jeg også egentlig bare trøtt og tankefull. Men nå mot slutten så er jeg lei av alle og alt... Uke 35 nå.. :-) Gleder meg til å få tilbake mitt gamle lynne;)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 HEHEH!! artig å lese... Hvor langt var du på vei da?
Himmel og hav Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Åh...da tror jeg at jeg var rundt 8-9 uker da det var på sitt verste, så roet det seg, men ble litt sånn på slutten igjen. Da jeg skulle ha nr 2, så var jeg en harmonisk engel hele tiden, sikkert som en kompensasjon for mannen min :-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Jeg var skikkelig trøtt hele tida....Og litt depprimert fordi jeg var så kvalm hele tiden at jeg ikke kunne gå ut av huset de første 20 ukene...kasta opp av alt! mannen min fortalte i ettertid at jeg kunne være et troll:p jeg husker det selv også at han sa noe som virkelig gjorde meg sint så jeg begynnte å grine,2 sekunder etterpå begynnte jeg å le for jeg fant ut hvor dumt det egentlig var å grine av den tingen...helt ute av kontroll!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Jeg er på samme måte, det begynte nå i uke 8-9 ca og kan gråte, le og alt om hverandre... Føler meg til tider litt hysterisk, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå