2små*og en på vei:) Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Har ikkje blødd ( renselse) på en stund og såret har grodd fint..
Oppnedx2 Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Fant denne til deg, kanskje den hjelper -------------------------------------------------------------------------------- Meldinger:4,771Sv: Bade etter keisersnitt?? Jeg fikk beskjed om at jeg måtte unngå bading i 6 uker etter ks, av grunnene som Mamacita skriver om. Dusje kan du derimot gjøre både lenge og vel, så ofte som du lyster. Det blir forskjell på å sitte nedblødt i stillestående vann, og det å stå i rennende vann.
Oppnedx2 Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 haha, ups jeg glemte å poste første del! Dette skal stå først: Samme som ved vaginalfødsel antar jeg, seks uker. Såret i magen skal gro, og sårflaten etter morkaken bør gro før man utsetter det for bakteriene som badevannet gir. Også eget badekar. åsså: Me ldinger:4,771Sv: Bade etter keisersnitt?? Jeg fikk beskjed om at jeg måtte unngå bading i 6 uker etter ks, av grunnene som Mamacita skriver om. Dusje kan du derimot gjøre både lenge og vel, så ofte som du lyster. Det blir forskjell på å sitte nedblødt i stillestående vann, og det å stå i rennende vann.
2små*og en på vei:) Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2010 ja der er vel svaret på det..jaja, får vente 2 uker til da.. Takk for svar:)
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Æ fikk beskjed om å holde mæ unna di 6 første uken! Så håpe dine neste to går foooort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå