Gå til innhold

Fått bekreftet det jeg trodde..Trenger en klem..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min nydelige og snille mann har tydeligvis ikke vært så snill.Han har vært utro..Og livet mitt har stoppet opp.Sitter og grått i hele natt og i dag og mitt kjære barn kommer snart hjem så må ta meg i sammen..Det var den helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så fælt, klarer nesten ikke forestille meg hvor vondt det må gjøre. Mange trøstklemmer herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Fikk det bare bekreftet,har ikke orket å snakke med han.Går her i en helt annen verden.Alle planer er knust på ett øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K L E M !!!! Jeg har vært i dine sko, men var da heldigvis barnløs så jeg kunne kvitte meg med idioten uten de helt store konsekvensene foruten et såret og knust hjerte...

 

Mitt råd OM du vurderer å fortsette forholdet; sett en frist for deg selv og den utro synderen for når forholdet skal opp til vurdering; f.eks etter 4 måneder fra nå. Klarer du fortsatt ikke å stole på ham od du fortsatt lider så må han ut etter 4 måneder... Bedre de enn å holde ut og holde ut i et ødelagt forhold i årevis for at de så skal bli slutt - da føler en at en har kastet bort mange år på en klovn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke peiling..

Jeg har ikke snakket med han siden jeg fikk det bekreftet.Og har ikke behov for å snakke med han i dag.Da blir det bare grining og kjefting fra min side.Og det orker jeg ikke.

Vet ikke om jeg orker å snakke med han i det hele tatt.Det får tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en stoor klem.

 

Har selv en samboer som var utro tidligere i år...og da var barnet vårt bare noen månder.

Håper du finner ut hva du skal gjøre, bare gjør det du kjenner er rett for deg. Uansett om du velger å bli eller velger å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du det bekreftet? Noen som har sett han?

 

Har selv vært i dine sko og jeg valgte å gi opp forholdet. Han angra som en hund, men NEI TAKK. Ekkelt å vite at han hadde vært i en annen vagina. Vi hadde ikke barn heldigvis. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta tiden til hjelp og se hva jeg vil.Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg vil.Så bestemmer meg ikke enda.Huff,blir kvalm av tanken at han har tatt på en annen dame...

Men det som er værst er at han har løyet og ødelagt alt det vi hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender klem.

 

Men lurer også på hvordan det ble bekreftet om du ikke har pratet med han.

Det vil jo være synd om noen lyver for å ødlegge forholdet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så kjipt...

Eneste jeg kan tenke meg jeg ville gjort er å bedt han om en plan for hva han skal gjøre for at du skal kunne stole på han igjen etter dette? Hvilke konkrete ting har han tenkt å gjøre for å bevare familien og gjenopprette tilliten? Han må i hvert fall leve et helt åpent liv i så lang tid som du har behov for fremover. Og det kan ta år.

 

Håper i hvert fall at det ordner seg for deg enten du velger å gå eller bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, så forferdelig trist å høre.

Kjærlighetsorg er den verste sorgen

og utroskap er det største sviket.

Ta all den tid du trenger for å sørge.

Snakk med gode venner og familie.

Ingen fortjener å bli sviket å den måten.

Jeg håper virkelig det verste går over fort.

Jeg ønsker deg alt det beste.

 

Sender mange klemmer fra meg og min sønn som har opplevd det samme <3

Her valgte min eks å si det i et brev den dagen han forlot oss for den kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Ser sikkert helt håpløst ut nå, men husk at det alltid ordner seg for snille jenter;-) Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mld fra han nå...Ting er over mellom oss.Såregner med at jeg aldri får svar på hva som har skjedd.At han ikke forstår at det er ett barn involvert.Er ikke hans,men allikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...